simdaler

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Ta upp bloggandet?

Av Saw/Rimsan - 14 november 2013 17:36

Jag har börjat fundera på att ta upp bloggandet igen.

Jag har nog tid för det, men problemet är att jag "inte orkar", haha

Men ja, det känns som jag kommer komma tillbaka snart.

Så, ses snart?

 

 
 
Emilia

Emilia

25 december 2013 21:19

När börjar bloggandet? :C

http://emiliasims.bloggplatsen.se

Saw/Rimsan

1 januari 2014 20:12

Så fort som möjligt... Har varit fullt upp med nyår mm nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saw/Rimsan - 10 maj 2014 12:02

Hejhej! Det var länge sedan jag varit inne här, men simslusten är tillbaka på riktigt nu! Jag ska nog inte säga att jag kommer börja helt på nytt, men jag ska se till att försöka i alla fall :)   Aja, i alla fall så har jag gjort en liten photo...

Av Saw/Rimsan - 30 juli 2013 11:19


När jag köpte Hidden Springs och Monte Vista så fick jag ett bonus föremål, nämligen en chokladfontän! Tycker att den verkligen piffar upp dina simmas dag, och den är fin också. Du kan köpa den i The Store här för 500 simpoints.                ...

Av Saw/Rimsan - 21 juni 2013 12:40


Hej igen :)   Nu har jag precis köpt University life från CDON, (de har en stor rea på sims-spel just nu, så passa på) men såklart fungerar det inte för mig. Jag gissar på att det beror på mina mods, så nu har jag raderat alla (förutom poseplay...

Av Saw/Rimsan - 17 juni 2013 13:40


  Jo, idag så tänkte jag tipsa om massa downloads :)) Let´s get started shall we?   (Bildkälla: http://anubis360.blogspot.se) Först är det Anubis underbara klädverk Finns i både package och sims3pack. länk   (Bildkälla: http:...

Av Saw/Rimsan - 17 juni 2013 12:31


Glömde en sak :)) Vi har nu gjort vårt bästa att göra av oss själva :)   (Rim är till vänster och jag (Sara) är till höger)   ...

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg!
Vi är två tjejer som spelat The Sims sedan 5 år tillbaka. Om ni har frågor, så var inte blyg för att fråga, och lämna gärna en liten kommentar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni läsare är roligast att kolla in på en sims blogg när ni läser den? Och är det något vi kan göra mer av? :)
 Fler tips om nedladningar!
 Hjälp, som med Winrar, Nedladdning och övrigt...
 Recensioner om expansionspaket!
 Lite blandat, som vi gör nu!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Skapa flashcards