simdaler

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Saw/Rimsan - 10 december 2012 17:18

Tjenare! 

Det här är mitt första inlägg på denna bloggen, jag har inte haft mycket tid till sims men nu när jullovet börjar närma sig och läxorna börjar minska så har jag lätt några timmar i veckan över till sims!

Jag har spelat sims när jag var 6/7 år ungefär och jag började med  2:an. Det var faktiskt Saw som tipsade mig om det. Jag kommer fortfarande ihåg när vi satt hemma hos varandra och var små och spelade tillsammans, Vi ställde alltid in klockan på en havltimma så vi skulle få lika mycket speltid...Så söta vi var!

Aja, när det kommer till sims brukar jag inreda ganska fint när jag känner för det, annars när jag bara ska spela lite för skoj skull brukar rummen se obeskrivligt fula ut. Just sayn'. Jag hoppas du gillar vår blogg och börjar följa den, Det kommer komma upp minst 2 inlägg varje helg, annars så är jag inte så aktiv på vardagar, om jag då inte har lov! 

Herrå!

                                                                                                                                                                  

Av Saw/Rimsan - 10 december 2012 17:14

Här om dagen så hittade jag en skitsnygg räls på modthesims.com!

Tänkte länka dem så att andra också får njuta av dem. ~Tandställningen~


Edit: Du hittar dem under ansikts-smink ;)

                                                                                                                                                                 

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg!
Vi är två tjejer som spelat The Sims sedan 5 år tillbaka. Om ni har frågor, så var inte blyg för att fråga, och lämna gärna en liten kommentar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni läsare är roligast att kolla in på en sims blogg när ni läser den? Och är det något vi kan göra mer av? :)
 Fler tips om nedladningar!
 Hjälp, som med Winrar, Nedladdning och övrigt...
 Recensioner om expansionspaket!
 Lite blandat, som vi gör nu!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards