simdaler

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Saw/Rimsan - 17 juni 2013 13:40

 

Jo, idag så tänkte jag tipsa om massa downloads :))

Let´s get started shall we?


(Bildkälla: http://anubis360.blogspot.se)

Först är det Anubis underbara klädverk

Finns i både package och sims3pack.

länk


(Bildkälla: http://lestudio4522.blogspot.com.au/)

Sedan har vi ett sött hår   

länk


(Bildkälla: http://acecreators.blogspot.se)

Sen har vi en klänning för dina ursöta småbarn 

länk


DAY TWO OF THANKS FOR BEING AWESOME FOLLOWERS WEEK!Retexture of Nigalkin’s faaaaab edit of Newsea’s Swallowtail! Teen-ElderV1 texture by Pooklet, EA base by Anubis, AS action by awt!Download


(Bildkälla: http://beaverhausenx.tumblr.com)

Och så tar vi ett till hår för dina simmar.

länk



(Bildkälla: thesimsresource.com Nightcrawler Sims)

Till detta håret så behöver du inte WINRAR, så feel free to download.

/du behöver vara medlem, men det är gratis

länk


(Bildkälla: thesimsresource.com XxNikkibooxX)


Till denna skjorta för tonåringar så behöver du heller inte ha WINRAR,

men du måste somsagt vara medlem på tsr.

länk


 

Till nästa gång, Saw


Av Saw/Rimsan - 17 juni 2013 12:31

Glömde en sak :))

Vi har nu gjort vårt bästa att göra av oss själva :)


(Rim är till vänster och jag (Sara) är till höger)

 

Av Saw/Rimsan - 17 juni 2013 12:19


Jag vet, jag vet.

Jag ska uppdatera mer. I know.

Men jag ska få mitt efterlängtaade Univeritetsliv LIMITED EDITION idag :))

Så jag tror att simslusten kommer tillbaka då :)

Men jag har faktiskt tagit lite foton if you´re up to it :)


 

 

Har börjat att ta parbilder nu, I´m loving it

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg!
Vi är två tjejer som spelat The Sims sedan 5 år tillbaka. Om ni har frågor, så var inte blyg för att fråga, och lämna gärna en liten kommentar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni läsare är roligast att kolla in på en sims blogg när ni läser den? Och är det något vi kan göra mer av? :)
 Fler tips om nedladningar!
 Hjälp, som med Winrar, Nedladdning och övrigt...
 Recensioner om expansionspaket!
 Lite blandat, som vi gör nu!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards